Obserwatorzy

wtorek, 9 lipca 2019

Wyzwanie: "Zabawa w zielone: łąka"

Myślałam, że mi szybciej pójdzie, ale jak to bywa, miałam inne sprawy na głowie :) Wyrobiłam się jednak i oto prezentuję moją skromną pracę w wyzwaniu u Chagi.

Łąkowa inspiracja to biedronka - przecież na łące ich pełno :) Jak byłam mała, to łapałam biedronki do pudełka od zapałek, a potem je wypuszczałam... Teraz są jakieś takie "chińskie" biedronki, podobno nawet gryzą... w zeszłym roku, w pierwszych tygodniach września ściana przy wejściu do mojej szkoły była nimi dosłownie oblepiona!! Przyznam, że był to dość niezwykły widok...

Moja biedronka, polska, nie chińska, wylądowała sobie na zakładce. Jak pewnie wiecie, dużo czytam, więc i zakładek nigdy za wiele. Dzisiaj niestety nie było zbyt słonecznie, ale wykorzystałam moment, gdy słońce wychyliło się zza chmur i zrobiłam zdjęcie biedronki w "naturalnym" środowisku:




Zakładka bierze udział w wyzwaniu u Chagi: szczegóły tutaj


15 komentarzy:

  1. 🐞🐞🐞🐞cudnej urody

    OdpowiedzUsuń
  2. Preciosa tu mariquita, parece que tiene vida!!! Besitos desde Canarias.

    OdpowiedzUsuń
  3. Realmente te ha quedado divino el bordado de la mariquita seguro que disfrutas de él cada vez que pasas las paginas.
    Besos guapa

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zakładka, ta biedrona obłędna jest! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczną zakładkę zrobiłaś. Biedronka wygląda jak prawdziwa.

    OdpowiedzUsuń
  6. https://dziennik-katechetki.blogspot.com/ ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super zakładeczka:)z taką biedronką czyta się lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny, biedroneczkowy haft. Piękna zakładka!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  9. Biedroneczka przeurocza, super wykonana zakładka. Powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Biedroneczka aż miło. Zakładka też. Motyw jak najbardziej łąkowy, a więc powodzenia w wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny hafcik. Biedronka jak żywa. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna ta biedroneczka :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń