Obserwatorzy

czwartek, 2 maja 2019

Pancakes

...czyli takie amerykańskie naleśniki albo racuchy, w każdym razie coś w tym stylu :)

Ostatnio próbuję różne przepisy, żeby nie jeść nudno... a to jakaś sałatka, jakieś placuszki, makaron... Zrobiłam też pancakes z przepisu znalezionego na pintereście:


Wyszły całkiem przyzwoicie, chociaż nie mam odpowiedniej patelni (jedna za mała, druga za duża...). Poza tym, zjadłam je bez żadnych dodatków :)

Zrobiłam też pancakes "na bogato" - z owocami, kremem... ale na płótnie :)

Koleżanka widziała mój segregator na przepisy, udekorowany haftem z SALu Tea Time. Bardzo jej się spodobał, więc postanowiłam zrobić dla niej hafcik, który mogłaby wykorzystać do ozdobienia swojego przepiśnika. Wspomniała tylko, że ma mniejszy segregator, taki na A5. Spędziłam kilka wieczorów nad takim oto hafcikiem:


Zamiast french knotów dodałam koraliki, zrobiłam backstitche i oto efekt końcowy:


wymiary: 9x13 cm
len obrazkowy 35ct kolor piaskowy
mulina DMC, Ariadna, chińskie zamienniki
koraliki jasnoróżowe i czarne

Przyjaciółce bardzo się spodobał :)
Smacznego!

5 komentarzy:

  1. U mnie pankejki są z syropem klonowym. Ot,tak dla odmiany.
    Wzór na przepiśnik wybrałaś bardzo trafnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu wzorek na przepiśnik świetny-a masz zdjęcie oprawionego przepiśnika?
    Nie piekłam nigdy takich placuszków właśnie ze względu na brak odpowiedniej patelni-widziałam niedawno w biedronce ale szybko się rozeszły. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesłodki hafcik. Będzie piękną ozdobą przepiśnika.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pancakes wyglądają smakowicie i te usmażone i na hafcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajny pomysł z dodaniem koralików! I te prawdziwe i te haftowane placuszki wyglądają świetnie!

    OdpowiedzUsuń