Obserwatorzy

piątek, 31 maja 2019

Paczuszka dla maluszka

Ze względów niezależnych ode mnie prezent dla synka znajomych jeszcze nie został wręczony... A paczuszka jest spora, bo przygotowywałam ją podczas mojego okresu lenistwa (czyli L4). Oto, co przygotowałam:


Metryczka, maskotka i kocyk :) Mama nadzieję, że się spodoba :)

Metryczka z bliska:


A tymczasem zapraszam Was na (wirtualną) degustację truskawek z własnego ogródka:


I taka myśl na koniec, znaleziona na opakowaniu cukierka:


Pierwsza część mnie nie interesuje, ale ta druga... i to wtedy, kiedy planowałam przejść na dietę :)

9 komentarzy:

  1. Mmm, pyszne truskawki (krówki też) :) A zawartość paczuszki dla Maluszka urocza. Szkoda tylko, że nie widać kocyka w pełnej krasie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny prezent dla małego dzieciątka. Truskawki masz piękne ze swego ogrodu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pewna , że prezent się bardzo spodoba. Nietuzinkowy i w pięknych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny prezent przygotowałaś

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej jaki śłiczny pakiecik prezentowy. Wsaniały dla maluszka i śliczna pamiątka na dłużej. Aż się uśmiechnęłam patrząc na truskawki i żałuję, że nie mogę poznać smaku na żywo :) A z sentencja na krówce zgadzam się po całości ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Paczuszka zawiera same cudeńka! Truskawki zapewne są pyszne! U nas znajdujemy kilka sztuk dziennie, bo to zaledwie kilka krzaczków, ale i tak radość wielka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A przed chwilą napisałam, że jestem ciekawa oprawy tej metryczki. Teraz moja ciekawość została zaspokojona. Ja oprawiłam ten hafcik całkiem inaczej. Metryczki - Twoja i moja - różnią się klimatem. Fajnie jest porównać różne sposoby podejścia do tego samego tematu :-)
    Truskawki...mmmmmm... uwielbiam! Chciałabym mieć własne. Oooooj... bardzo... :-))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałą paczkę przygotowałaś. Haft piękny. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne prezenty :) ...i moje ulubione krówki, które pochłaniam kilogramami :D

    OdpowiedzUsuń