Obserwatorzy

niedziela, 15 kwietnia 2018

Niedziela z hafciarskim alfabetem - H





H jak....

Haft - oczywiście :) Moja przygoda z haftem zaczęła się bardzo dawno temu, we wczesnych latach szkoły podstawowej. Uczyły mnie moja babcia i ciocia, najpierw był to zwykły haft sznureczkowy, potem łańcuszkowy. W IV kl. pani od techniki zaprosiła nas na kółko techniczne, gdzie nauczyłam się i pokochałam haft krzyżykowy :) Oczywiście, od tego czasu bardzo udoskonaliłam swoją technikę i dowiedziałam się mnóstwa rzeczy o hafcie krzyżykowym. Wielką pomocą w rozwoju jest internet... I tak moja pasja trwa do dziś :)

Hobby - czyli coś, co lubimy robić. W moim przypadku, oprócz haftu to także szydełkowanie, czytanie książek, jazda na rowerze i kolorowanki :)

HAED - Haeven and Earth Designs - firma produkująca cudowne wzory - różnych projektantów, ale zawsze dopracowane w najmniejszych szczegółach i z ogromną liczbą kolorów (idealnie dobranych). Hafty te mają jeszcze jedną zaletę - zwykle są bardzo DUŻE - czyli zapewniają przyjemność na wiele dni haftowania :) Zrobiłam już taki jeden - Blue Butterflies (pokazywałam przy literce B), zajął mi dwa lata, ale mam w planach (dość odległych) jeszcze jeden.

Hobbystudio - http://www.hobbystudio.pl/ - mój ulubiony sklep internetowy z artykułami do haftu i nie tylko. Zasługuje na uwagę ze względu na ogromny wybór tkanin do haftu, w różnych gęstościach i kolorach, różnych producentów. Można kupować materiał "z metra" jak i w kawałkach, np. 70x50 cm. Właściwie to poza kupowaniem muliny na allegro, to wszystko inne kupuję właśnie tam.

2 komentarze: