Obserwatorzy

czwartek, 15 lutego 2018

TUSAL 2018 - luty

Nadszedł dzień prezentacji ozdobionego słoiczka. W tym roku wybrałam mały słoiczek z niewielkim wieczkiem, więc ozdoba musiała być skromna. Pobawiłam się trochę wielokolorową muliną - wyhaftowałam malutką różyczkę i wykorzystałam jako dekorację wieczka, dołożyłam też perełkowe koraliki/ Wykończeniem wieczka jest wstążeczka z hafciarskimi motywami (igły, naparstki itp.), którą dostałam w paczuszce od Lawendowej :) W miejscu złączenia przykleiłam błyszczący guziczek.



zbliżenie:

Tu możecie zobaczyć jeszcze jedną próbę haftu wielokolorową muliną, który wbrew pozorom nie jest łatwy:

 

6 komentarzy:

  1. Moje serduszko czeka na wyszycie w kolejce. Podoba mi się własnie takie, wyszyte wielokolorową muliną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny słoiczek ☺. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj będzie pęczniał w oczach coś czuję. Jest słodki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Que bonito Goaia, muy fino y delicado. Feliz fin de semana.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie ozdobiłaś słoiczek. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń