Obserwatorzy

poniedziałek, 12 lutego 2018

Kolejna pamiątka komunijna #1

Zaczęłam kolejną pamiątkę komunijną, dla synka koleżanki z pracy. W tym roku na szczęście nie mam ich tyle w planach, co w ubiegłym :) W zeszłym roku zrobiłam chyba siedem... Tegoroczne plany są skromniejsze :)

Wzór, którym zajmuję się teraz pochodzi z coricamo, bardzo mi się spodobał, a ponieważ jeszcze go nie robiłam, więc decyzja była szybka. Haftuję na aidzie 14ct, którą dostałam w ramach nagrody w candy u Lawendowej :) Ma śliczny błękitny kolor z połyskującymi niteczkami - niestety, na zdjęciu tego nie widać...


Zdjęcie niestety przy sztucznym świetle...

7 komentarzy:

  1. Śliczny haft się wyłania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Un bordado en px bellísimo !!!!!!! Te felicito
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna pamiątka ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. już widać, że pamiątka będzie śliczna :-) zaciekawiłaś mnie tą kanwą muszę pogrzebać za nią w necie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny wzorek :) Ja chyba też w tym roku machnę coś komunijnego :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Będzie piękna, delikatna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń