Obserwatorzy

wtorek, 20 lutego 2018

Kwiatowa ramka

Dostałam kiedyś od znajomych lustro z ramkami na zdjęcia. Od razu zapadła decyzja, że wolne miejsca zapełnię haftami. Wykorzystałam stare hafciki, które zalegały w szufladzie, dołożyłam kilka wykonanych w ramach ubiegłorocznej zabawy u Kasi (Kwiatowy rok) i zakończyłam ostatnio wykonanym widoczkiem (dlatego miałam takie szczególne wymagania co do kształtu i wymiarów).

Tak wyglądała ramka przed:


A tak wygląda wersja obecna:



Jakość zdjęć nie zachwyca, ale nie umiałam zrobić lepszych :)

9 komentarzy:

  1. Te han quedado unos marcos bellísimos Gosia !!!!!!!!!! me encanta ,felicitaciones .
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  2. przecudnie wykorzystałaś ramkę, przepiękne hafty

    OdpowiedzUsuń
  3. Powstała fajna kompozycja. Świetnie wykorzystana ramka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oryginalny pomysł, a kompozycja taka przyjemna dla oczu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieknie się wpasowało. Czy wiesz gdzie można nabyć taką ramkę, chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastycznie zagospodarowana rameczka. Taka pozytywna dla mnie baaardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ ślicznie wygląda. Wspaniale wykorzystałąś ramkę!

    OdpowiedzUsuń