Obserwatorzy

czwartek, 8 lipca 2021

HAED #22 - po przerwie

 Witajcie po mojej długiej nieobecności :) Skończył się męczący rok szkolny (bo zdalny, hybrydowy, nie-zdalny i tak na zmianę). Rozpoczęły się wakacje, a ja, jak typowy Polak na urlopie remont robiłam. Wciągnęłam się też w pewien turecki serial, oczywiście ja nigdy nie idę na łatwiznę i oglądam taki, którego nie ma w polskiej telewizji ani z polskimi/angielskimi/hiszpańskimi napisami, czyli siłą rzeczy uczę się nowego języka. A skoro oglądam serial, to przy nim zawsze wyszywam. Oto postępy w "A stitch in time", które powstały od marca do lipca:

strona 30:


Strona 31:


Strona 32:


strona 33:


strona 34:


strona 35:


Już prawie połowa, bo wszystkich stron wzoru jest 84.

W przyszłym tygodniu jadę sobie wypoczywać :) Bez robótek...

7 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażaniem, aż 84 kartki. Co najważniejsze, że krzyżyków przybywa i coraz bliżej końca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie przybywa! Będzie cudo..

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy wyhaftowany fragment jest niezwykły . Powodzenia w dalszej pracy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, ile przybyło! też lubię coś oglądać podczas haftowania. Miłego wyszywania, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pełna podziwu!! WOW!!!
    Sama się przymierzam do jakiegoś HAEDa, ale jeszcze się nie zdecydowałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. When I see someone's blog, I really like it.

    Mix Parlay

    OdpowiedzUsuń