Obserwatorzy

sobota, 6 marca 2021

Luty - podsumowanie czytelnicze

 Z lekkim poślizgiem prezentuję książki przeczytane w lutym.

Co ciekawego?

Polecam serię "Siosty Jutrzenki" -bardzo lubię takie serie, gdzie przeszłość przeplata się z teraźniejszością.

Wróciłam też do mojego ulubionego Kinga, dawno już nic nie czytałam, jakoś miałam przesyt... "Instytut" nie zawiódł, nie mogłam się oderwać.

Przeczytałam też trochę nie-beletrystyki - ciekawią mnie różne takie "skrajne", "zamknięte" grupy religijne, najbardziej codzienne życie ludzi w tych grupach. Może mi coś polecicie?

A dla pośmiania się: "Nietypowa matka Polka" - poprawia humor :)




1 komentarz:

  1. Aż musiałam sprawdzić o jaki Instytut chodziło. Bo ja przeczytałam , a raczej zmęczyłam Instytut Jakuba Żulczyka - szkoda czasu na czytanie, ale widzę, że to nie tej książce pisałaś.

    OdpowiedzUsuń