Obserwatorzy

poniedziałek, 3 grudnia 2018

"Wieniec" adwentowy i wyzwanie "W blasku świec"

Uwielbiam świeczki w każdym wydaniu. Lubię, kiedy "coś" mi się świeci, kiedy siedzę sobie wieczorem czytając książkę czy pijąc herbatę. W tym roku pokusiłam się o zrobienie wieńca adwentowego w dość oryginalnej (moim zdaniem) formie. Dodatkową mobilizacją było wyzwanie "W blasku świec" na blogu "DIY - zrób to sam".

A oto efekty mojej inwencji twórczej:



Jak widać, wykorzystałam kieliszki, w których zrobiłam "mini-stroiki" z wykorzystaniem szyszek i zielonych gałązek z własnego ogródka oraz brokatowych gwiazdek i jabłuszek. Zainspirowały mnie zdjęcia z Pinteresta, na których w podobny sposób zrobione były świeczniki z różami wewnątrz.


Zbliżenie na wnętrze kieliszka:





A tak wygląda wieczorem - pierwsza świeca na pierwszą niedzielę Adwentu:




Mój "wieniec" zgłaszam na wyzwanie "W blasku świec"


9 komentarzy:

  1. Bardzo fajny ten twój wieniec. Nowoczesny i oryginalny. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna i pomysłowa dekoracja . Uwielbiam szyszki .

    OdpowiedzUsuń
  3. Bombowy pomysł. w życiu bym nie wpadła. Zrobię sobie taką ozdobę, a mam akurat jedną taką świeczkę. Bardzo mi się podoba, jest oryginalnie, zachwycająco. :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kapietalny pomysł! Bardzo twórczo. Świetnie się prezentują te świeczki na nóżkach od kieliszków. Jestem pod wrażeniem.
    Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY, życzę powodzenia i przy okazji Wesołych Świąt! Pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pomysłowa i efektowna dekoracja. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe, proste, minimalistyczne, ale jaki cudowny, oszałamiający efekt.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kapitalny pomysł! Dzięki za udział w wyzwaniu DIY - DT DIY Kasia

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna koncepcja na świecznik, dzięki, że dołączyłaś do wyzwania DIY.

    OdpowiedzUsuń