Obserwatorzy

wtorek, 20 listopada 2018

Serwetka na szydełku

Dawno nic nie szydełkowałam, więc mój ostatni projekt został wykonany tą właśnie techniką. Oglądając kolejne odcinki jakiegoś tam serialu, wydziergałam sobie serwetkę:





Wzór znaleziony na Pinterest
nici - Muza 20 Ariadna
szydełko 0,75mm
wymiary ok. 30x30 cm.

Wzór trochę zmodyfikowałam, nie lubię bardzo skomplikowanych wykończeń, dlatego moje jest "gładkie". Zamiast misternych łuczków i pikotków ostatnie okrążenie zrobiłam samymi półsłupkami, żeby wyszedł taki ładny, równy "margines. Mi się podoba :)

8 komentarzy:

  1. Machanie szydełkiem jest dla Ciebie równie łatwe jak igłą z nitką.
    Bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna serwetka, Gosiu proszę o kontakt na maila twasylow@wp.pl w sprawie haftu koralikowego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna ta serwetka! Podoba mi się ten wzór. Ślicznie wykonana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna serwetka i ma taki nietypowy kształt. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna, piękny wzór. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna serwetka, świetny wzór.

    OdpowiedzUsuń