Obserwatorzy

niedziela, 15 lipca 2018

Niedziela z hafciarskim alfabetem - U

U jak...

UFO - unfinished object - praca, która z jakiegoś powodu nie została ukończona i "czeka na swoją kolej" w szufladzie. Hafciarskich nie mam - zawsze długo się zastanawiam przed podjęciem decyzji o wyszyciu danego haftu. Czasami wyszywam kilka na raz, np. kiedy pojawia się jakaś okazja do wykonania prezentu, ale nie rozpoczynam haftu ot tak, bo mi się spodobał, a potem znudził. W szufladzie zalegają tylko hafty już zrobione, ale jeszcze nie wykorzystane, bo np. zmieniłam koncepcję wykorzystania danego haftu. Jedyny UFOK, jaki mam, to sweter na drutach... poległam na rękawach....

Ulubione - motywy, kolory, nici, igły, tamborki, nożyczki... każda hafciarka ma chyba takie :)

1 komentarz:

  1. Literka "U" jakoś tak mało gadatliwa. A wydawało by się, że jest dużo wyrazów na "U".

    OdpowiedzUsuń