Obserwatorzy

sobota, 5 sierpnia 2017

Ptaki i bzy #3

Pokażę Wam moje postępy w haftowaniu ptaków na bzie - na razie tylko bez :) Mimo dużej ilości backstitchy w różnych kolorach wyszywa się go całkiem przyjemnie. Backstitche mają tę zaletę, że zawsze kończą się w narożniku, a nie w środku czy połowie krzyżyka. Jedyne, z czego nie jestem do końca zadowolona to french knots - czyli supełki. Niestety, nie wychodzą mi tak równo, jak bym chciała... Początkowo myślałam, że całkiem z nich zrezygnuję, ale jednak zaczęłam robić. Trochę krzywe czasami, ale co tam :)



I rzut oka na całość - zrobiłam jedną kiść kwiatków:



Przepraszam, że nie wyprasowane :)

14 komentarzy:

  1. Ale pięknie się już prezentuje :) Mi french knots też nigdy nie wychodzą idealnie równe, ale się tym nie przejmuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie wyglądają te bzy. Wspaniały będzie obrazek. Podziwiam za cierpliwość do backstiche bo widzę że sporo jest. Ja nie cierpię tych wszystkich konturów no chyba ze są proste haha. A dotychczas z supelkami nie spotkałam się w żadnym z moich haftów. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Que belleza Gosia!!!! Tiene unos colores preciosos!!! Feliz semana.

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW!!! I jeszcze raz WOW!!! Genialne postępy! Aż miło popatrzeć :) Niesamowity z Ciebie pracuś, bo wzór jest naprawdę wymagający :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Ci wychodzi! Życzę powodzenia i miłego xxx

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawdziwe roztrzęsienie kolorów, będzie piękny haft :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Praca w toku i widać postępy . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękności! Haft wymagający, ale ten efekt. Boski!

    OdpowiedzUsuń
  9. :)podziwiam osoby, które haftują :)widać postępy, ciekawe jak pięknie będzie się prezentowała całość:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już ten kawałek haftu jest śliczny. Bardzo wymagający obraz ale będzie piękny! Czekam na kolejną odsłonę:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękności :) już nie mogę doczekać się kolejnej odsłony twojej pracy :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Już na tym etapie ślicznie się prezentują! Czekam na ciąg dalszy:)

    OdpowiedzUsuń