Obserwatorzy

sobota, 13 lipca 2013

Post bez zdjęcia

Dziś bez zdjęć, bo nie zdążyłam zrobić :) Nie znaczy to jednak, że nie pracuję :) Jak już chwaliłam się ostatnio, skończyłam "Zamek na górskim szlaku". Miałam zacząć coś nowego, zresztą mam już plany na kilka robótek do przodu... ale oczywiście zabrałam się za coś poza kolejnością. A będzie to metryczka, bo moja przyjaciółka urodziła córeczkę. Dlatego szybko odłożyłam planowane robótki na bok, i haftuję dziecko z misiem - bardzo spodobał mi się ten wzór już wcześniej, można zresztą w necie znaleźć pełno zdjęć. Idzie mi bardzo szybko, więc pewnie za tydzień wrzucę zdjęcie gotowej robótki.

Szukając metryczek, naoglądałam się sporo blogów robótkowych, i przekonałam się, że osoby zajmujące się np. haftem i prowadzące bloga, tworzą pewną społeczność; organizują konkursy, wymiany... Chciałabym dołączyć do takiej grupy ludzi - miło mieć świadomość, że inni lubią to samo, co ja... Niestety, nie bardzo wiem, od czego zacząć, jak się internetowo "zaprzyjaźnić"...

Poproszę osoby, które tu zaglądają, żeby zostawiały po sobie ślad - komentarz, może jakąś dobrą radę.
Zapraszam!

2 komentarze:

  1. Witaj wśród nas!:) Dzięki za odwiedziny na moim blogu. Na początku najlepiej samemu zostawiać komentarze, zapraszać w nich do siebie, zostawiając adres bloga. Przydałoby się też włączyć gadżet Obserwatorzy - to pozwala obserwować, co nowego dzieje się na danym blogu. Powodzenia życzę! Piękny zamek w poprzednim poście.:)

    OdpowiedzUsuń