Obserwatorzy

niedziela, 12 lipca 2020

Projekt na zamówienie #1

Ostatnio stałam się hurtowym dostawcą haftów dla mojej kuzynki, co chwilę ma dla mnie nowe zadanie :) Na szczęście, raczej nie wyznacza nierealnych terminów, tylko "jak zrobisz, to będzie". Tym razem będzie Matka Boża (znowu), ale z innego wzoru niż zwykle.

Wzór bardzo mi się spodobał, dlatego zamówiłam go sobie z Coricamo. Taka ciekawostka: schemat jest lustrzanym odbiciem... tzn. twarz jest skierowana w drugą stronę. Trochę mnie to zaskoczyło, ale nie stanowi to problemu.

Wyszywa się szybko, bo jest dużo "monotonnych płaszczyzn" - kiedyś tak określiłam fragment jednego haftu i moja przyjaciółka miała z tego ubaw. Przeciwieństwem "monotonnej płaszczyzny" jest "sieczka" - czyli to, co w ASiT :)

1/4 wzoru za mną:


I czeka mnie jeszcze jedno zamówienie :)

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładny wzór i jak szybko Ci idzie :) Miłego wyszywania :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie odwrotnie.. sieczka idzie mi znacznie szybciej;) Śliczny haft powstaje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wzór, podziwiam bo nie mam cierpliwości do takich.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudnej urody haft :)) Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny wzór. Sporo już zrobiłaś! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Religijne obrazy podobają mi się właśnie w takich barwach. Jest wtedy w nich jakas melancholia i zaduma.

    OdpowiedzUsuń