Obserwatorzy

piątek, 1 maja 2020

Kwieceń - podsumowanie czytelnicze.

Literki na kwiecień:

Przeczytane:


P -
A-
W- Woda
P-
A-
W - Wazon

P-
A-
W - Woda, włosy,

P- Paweł
A-
W-

P- 
A-
W- Woda, wzgórza

P-
A-
W-

Niestety, brak dostępu do biblioteki sprawia, że czytam to, co mi wpadnie w ręce: swoje i pożyczone od przyjaciółki, dlatego literki nie bardzo pasują..

EDIT: (żeby się nie powtarzać w komentarzach)

"Zanim pozwolę Ci wejść" - bardzo wciągająca, trzyma w napięciu, ale domyśliłam się prawdy wcześniej, niż ujawniła to fabuła książki

"Pamiętnik" - bardzo wzruszająca, choć mnie osobiście nie zachwyciła. Sparks to nie do końca moje klimaty... Ale koleżanka ma kilka książek, więc czytam :) I na czytanie przy kawie w sam raz.


8 komentarzy:

  1. Sporo książek przeczytałaś :)
    Ja lubię książki Sparksa, a na "Pamiętnik" mam wielką ochotę by przeczytać ;) Warto?
    Przez to siedzenie w domu więcej książek się czyta, ja to sięgam do tych co od Mamy mam pożyczone
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak Twoje wrażenia po "Zanim pozwolę ci wejść"? Mam tą książkę na liście do przeczytania i chętnie bym poznała Twoja opinnię na jej temat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A wiesz,że ja nie pomyślałam,że imię autora też się liczy i nie zwracałam na to uwagi:))Uwielbiam "Pamiętnik"czytałam,oglądałam film,potem znowu czytałam:))no i oczywiście beczałam:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wynik! Ciekawe książki. Czytałam tylko "Pamiętnik", a "Zanim pozwolę Ci wejść" mam zapisaną do przeczytania.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Me encanta los libros de Nicholas Sparks, me he leído algunos de él. Cuidate mucho Gosia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja strasznie długo sylabizowalam Mistrza i Małgorzatę Bułhakowa. Trudna książka i szybciej się nie dało. Gorzej,bo tak zapada w głowę, że po niej nie mogę wziąć się za inną.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezły wynik i żadnej nie czytałam z tych książek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy dobór książek, tą ostatnią mam ale jeszcze nie czytałam :)

    OdpowiedzUsuń