Obserwatorzy

piątek, 8 listopada 2019

Zaległości w oprawianiu

Zaczynam się trochę ogarniać z organizacją czasu... cóż, lepiej późno, niż wcale... :)

Dziś pokażę Wam kilka prac, które zrobiłam już dawno, bo nawet w zeszłym roku, ale czekały na oprawę. I się doczekały :)

Oto one:

- wyklejanka koralikowa, która wisi w salonie u mojej mamy:


Tu widać, jak koraliki się błyszczą:


- haft "Dziewczyna z książką", który zawisł nad moim telewizorem:


- haft koralikowy, który stoi u mojej mamy na komodzie:

  
I tak oto nadrobiłam zaległości. A na bieżąco haftuje się tylko jeden haft, A stitch in time :) Niedługo pokażę postępy :)

11 komentarzy:

  1. Nareszcie Twoje prace stały się ozdobą domu,a nie szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że uporałaś się z oprawą obrazów:) Prezentują się ślicznie!
    Ja mam kilka do oprawy zalegających w pudełku i ... to nie ubiegłorocznych a wcześniejszych:(
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś przepięknego, podziwiam ludzi z takim talentem, fantastyczne prace i jakie świetne na prezent ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Droga Gosiu, chciałabym wysłać Ci prywatną wiadomość. Jaki jest Twój mail? Nie mogę go znaleźć nigdzie na blogu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam adresu na blogu, oto on: gosia503@o2.pl

      Usuń
    2. Dziękuję! Już wysyłam wiadomość :)

      Usuń
  6. Piękne obrazy, nigdy nie robiłam tą techniką.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne pracę. Z tą organizacją czasu to i u mnie bardzo krucho, ale fajnie, że się z tym uporałaś.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oprawa pięknie wykancza haft ostatnio dużo czytałam o oprawianiu haftow bez szkła muszę spróbować

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaiale oprawione prace, moje nadal zalegają w pudle i czekają na swoją kolej i tak z roku na rok obiecuje sobie nic :(. Najbardziej z całej ttrójki spodobał mi się haft oprawiony z dziewczyną z książką cudo delikatne :)

    OdpowiedzUsuń