Obserwatorzy

poniedziałek, 19 sierpnia 2019

Wakacje w Hiszpanii

Po raz drugi miałam okazję spędzić fantastyczne wakacje w Barcelonie, dzięki gościnności mojego kuzyna, mieszkającego tam na stałe. Tym razem były to dwa tygodnie w dość dużym towarzystwie. Poleciały ze mną moja ciocia (mama wspomnianego kuzyna) oraz moja przyjaciółka. W takim towarzystwie zwiedza się o wiele przyjemniej :)

Nie będę się dużo rozpisywać, podzielę się z Wami kilkoma zdjęciami:

La Boqueria

Sagrada Familia

Sagrada Familia - wnętrze

Sagrada Familia - witraże

Widok na Barcelonę z Montjuic

Montjuic

Barrio gotico

Parque de la Ciutatella

Arco de Triumfo

Casa Batllo

La Pedrera

Montserrat

Widok z Montserrat

6 komentarzy:

  1. Wspaniałe wakacje, a widoki och, cudo! ♥ Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe wakacje! Cudowne widoki! Miasto robi wrażenie. Jest tak różnorodne w sobie samym, że nie sposób wybrać tego naj zakątka. Byłam, widziałam i tęsknię od pierwszego dnia powrotu do kraju, czyli jakieś 10 lat temu. Tęknotę tłumię literaturą hiszpańską, nauką języka, poznawaniem kultury i powrotami do Hiszpanii. Piękny kraj i wspaniała kultura.

    OdpowiedzUsuń
  3. Po prostu zazdroszczę.
    Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Co za wspaniały wyjazd miałaś do Barcelony. Cudowne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia pięknego miasta!Hiszpania, wspaniały kraj! Moja córka, uczennica liceum, bez pamięci zakochana w Andaluzji. Już teraz wie, że na emeryturze przeniesie się do Hiszpanii...
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe wakacje miałaś i piękną fotorelacją podzieliłaś się z nami :-)

    OdpowiedzUsuń