Obserwatorzy

piątek, 15 lutego 2019

Na niebiesko

W poście Tusalowym pokazywałam początki nowego haftu w odcieniach niebieskiego. Dla przypomnienia, było tyle:


Ten haft wychodził mi bardzo szybko i już dwa dni później było tyle:


Pewnie już się domyślacie, jaki to wzór... i macie rację :)



Niedługo przyjdzie na świat synek moich znajomych, więc wyhaftowałam metryczkę, która teraz tylko poczeka na imię i datę urodzenia. A ja dla odmiany wzięłam szydełko i zaczęłam dziergać kocyk, który możecie zobaczyć pod metryczką :)

Na razie mam tyle:


Do kwietnia na pewno zdążę :)

14 komentarzy:

  1. Piękna metryczka dla chłopczyka!
    Kocyk będzie bardzo ładny i cieplutki!
    Takim wafelkowym wzorkiem robię sobie jasiek:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, piękna metryczka. I w dodatku w moim ulubionym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka śliczna, delikatna i pełna uroku metryczka. Och cudeńko wyszło. Kocyk też jest świetny. Wydaje mi się, że jest miękutki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu bardzo delikatny kolorek w metryczce i świetny wzorek. A kocyk bardzo fajnie wygląda:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się wzór tej metryczki, życzę Ci miłego wyszywania, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna metryczka :)kocyk też jest świetny !!!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale uroczy hafcik :) A kocyk będzie przecudny :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny delikatny hafcik, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna metryczka, a i kocyk będzie piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Będzie piękny prezent.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie się prezentuje w odcieniach niebieskiego!

    OdpowiedzUsuń
  12. :-))))
    Już trzy razy tę metryczkę z misiem łowiącym rybki haftowałam i wzorek wciąż cieszy się niesłabnącym powodzeniem, a praca powtarzana nie nuży, bo haftuje się go bardzo przyjemnie :-) U Ciebie prezentuje się wspaniale, zwłaszcza, że na lnie. Moje koleżanki wybrały kanwę, ale też nie jest źle. Haftowałam też wersję dla dziewczynki - myszkę w poziomkach - jedną na lnie, drugą na kanwie. Oprawa dla wszystkich tych moich metryczek taka sama, a bardzo ciekawa jestem Twojej oprawy. Kocyk wygląda na mięciutki i cieplutki. Wspaniałe prezenty przygotowałaś.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń