Obserwatorzy

sobota, 15 września 2018

Urodzinowe candy w Krzyżykowym Szaleństwie

Kasia z bloga "Krzyżykowe szaleństwo" ogłosiła candy z okazji 5. urodzin swojego bloga. Ponieważ bardzo lubię ją odwiedzać, chętnie się przyłączę do zabawy :)





Dodatkowy warunek to odpowiedź na kilka pytań:

Kiedy myślę Krzyżykowe szaleństwo to: nasuwa mi się przypuszczenie, że Kasia zna jakiś sposób pozwalający wydłużyć dobę do 48 godzin :)


Pierwszą pracą, którą zobaczyłam na Krzyżykowym szaleństwie było…. no właśnie nie pamiętam....



Zajrzałam po raz pierwszy na Krzyżykowe szaleństwo bo…. czasami zaglądam na blogi obserwowane przez inne hafciarki, lub biorące udział w różnych zabawach - tak trafiłam po raz pierwszy.



Autorka Krzyżykowego szaleństwa jest…. moją "koleżanką po fachu", czyli osobą pracującą z młodymi ludźmi w naszej wspaniałej oświacie :) jest świetną organizatorką różnorodnych zabaw, wymianek itp., jest obiektywna w ocenie prac innych osób i nie boi się wyrazić własnego zdania (za co Ją bardzo lubię).



Na Krzyżykowym szaleństwie zmieniłabym... NIC!!!


Najbardziej zadowolona byłabym, gdybym od Katarzyny otrzymała... coś z wyhaftowanym monogramem.

2 komentarze: