Obserwatorzy

sobota, 15 lipca 2017

Ptaki i bzy #2

W pierwszej prezentacji mojego nowego haftu pokazałam wam efekt tygodniowej pracy. Nati B, Promyk, Alicja dziwią się, że tak szybko mi idzie. Cóż, dziewczyny, jest tylko jedna odpowiedź: mam wakacje :) W moim wykonaniu oznacza to, że chodzę spać grubo po północy (około 2 w nocy), a wieczorami oglądam seriale w internecie i wyszywam (mam całkiem fajną ledową lampkę na biurku, dobrze się przy niej haftuje). Dziś pokażę wam, ile przybyło:


Dla przypomnienia - było tyle:


Sporo czasu zajęło mi zrobienie backstitchy przy liściach i kwiatuszkach bzu, więc może przyrost nie jest oszałamiający :)

W poniedziałek wyjeżdżam na urlop, bzy zostawiam w domu, więc raczej nie przybędzie krzyżyków.

Mój haft też może sobie zrobić wczasy pod gruszą:


(drzewko to grusza :) )

9 komentarzy:

  1. Ilość kreseczek zatrważająca! Pięknie przybywa haftu :) Miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się zjawiskowo, powodzenia w xxx!

    OdpowiedzUsuń
  3. Que bonito está quedando Gosia, tiene unos colores preciosos!!!!! Feliz semana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie piękny obrazek :) Ja też często wyszywam przy oglądaniu filmów i seriali. Udanego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  5. Będzie imponujący haft :) ja wyszywam właśnie przy serialach, jakoś mi szybciej idzie jak ktoś do mnie mówi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się piękny haft :) na pewno będę podglądać efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne postępy! Aż miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń