Obserwatorzy

czwartek, 9 marca 2017

Wymianka zakładkowa na Dzień Kobiet

Po raz drugi biorę udział w wymiance zakładkowej, organizowanej przez Kasię z bloga "Krzyżykowe szaleństwo". Tym razem okazją jest Dzień Kobiet, więc w paczce znalazły się "babskie" akcenty. Zrobiłam zakładkę z kosmetykami, zakładkę szydełkową, dorzuciłam słodkości, trochę przydasi, coś pachnącego i kartkę z życzeniami:


Mam nadzieję, że prezent podobał się adresatce - Beacie.

A co dotarło do mnie? Paczka pełna niespodzianek:

 Kartka, świeczki, kalendarz (z kolorowankami:) )

Słodkości:

 


 Piękne zakładki decoupage (super, nie umiem takich):



Cudne przydasie, mulina cienowana i lniana:


I całość:

Bardzo dziękuję Reni. Prezenty genialne!

7 komentarzy:

  1. Śliczne upominki. Dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie ,że się te drobiazgi podobały:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zakładki i bardzo fajna reszta Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za super prezent:)bardzo mi się podobał:)TY również otrzymałaś fajną niespodziankę:)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń