Obserwatorzy

piątek, 8 stycznia 2016

Tusal 2016 i candy

W tym roku postanowiłam przyłączyć się do zabawy, którą obserwuję od początku prowadzenia mojego bloga. Zapisałam się na TUSAL 2016, zorganizowany w tym roku przez Promyka :) Naoglądałam się przecudnej urody słoiczków, więc teraz mam swój:


Cóż, w sumie nic nadzwyczajnego :) Promyczku, dziękuję za link do instrukcji ozdabiania wieczka, choć poradziłam sobie trochę inaczej. Mój słoiczek ozdobiłam monogramem z pierwszą literą mojego imienia. To moja pierwsza poważniejsza próba z cieniowaną muliną, w tym przypadku to Madeira. Do tego wstążeczka z wiosennym motywem (nie lubię zimy, nawet nie takiej zimniej...). W słoiczku już znalazło się kilka niteczek, ale ostatnio trochę zaniedbuję wyszywanie, bo odkryłam nową rozrywkę:



Kolorowanki!! Chyba, że będę zapełniać słoik wiórkami od temperowania kredek :)

Przeglądając blogi trafiłam na candy:

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz