Obserwatorzy

wtorek, 15 września 2015

Hafciarska lista życzeń - podsumowanie

Moje urodziny minęły... nastąpiła "zmiana kodu na 3 z przodu" :) Czas na podsumowanie ubiegłorocznych planów.
Zaplanowałam niewiele haftów, dlatego udało się zrealizować wszystkie:

1) Wiosenne kwiatki - jeszcze nie pokazywane w ramce:


2) Taste of Medditereanean:


3) Pullman Orient Express:


Oczywiście, w międzyczasie powstało kilka robótek nieplanowanych:

1) Metryczka dla Mai: 


2) Melanżowa serwetka:

 

3) Hafcik rocznicowy:


Cały czas pracuję nad HAEDem, pozostało 6 kartek wzoru do końca :)

No i... mam głowę pełną nowych planów i pomysłów :)

4 komentarze:

  1. Super, że tyle udało Ci się zrealizować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Zwłaszcza, że wszystkie hafty oszałamiające. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne hafty! Tę różę też miałam na swojej liście, ale nawet jej nie zaczęłam...

    OdpowiedzUsuń