Obserwatorzy

sobota, 27 czerwca 2015

Wakacje :)

Po czym poznać, że zaczęły się wakacje? U mnie przejawy są następujące:

1) Więcej czasu na robótki. Jeszcze pod koniec roku szkolnego wydziergałam sobie serwetkę, taką moją wariację z cieniowanego kordonka, ale dopiero wczoraj mogłam ją zblokować. Tak się prezentuje:

Zdjęcie robiłam na szklanym blacie stolika, niestety nie miałam lepszego pomysłu :(

2) Na wspomnianej serwetce postawiłam widoczne oznaki końca roku szkolnego, typowe dla nauczyciela :) Od przedszkolaków dostałam kwiaty i czekoladki, a od gimnazjalistów też przywiozłam kilka róż:

3) Wakacje oznaczają także więcej czasu na czytanie. Wpadłam do biblioteki i przywiozłam sobie taki stosik:






Wyszywam także moją różę, ale pochwalę się już innym razem :)

Udanych wakacji :)

1 komentarz: