Obserwatorzy

sobota, 12 lipca 2014

Zakupy na nowe projekty i pewna prośba...

Ostatnio wspominałam, że zamówiłam materiały na nowe hafty. Paczka dotarła, więc się chwalę:

.

Być może się domyślacie, co mam w planach... Postanowiłam trochę odpocząć od szarości w moim HAEDowym hafcie i przerzuciłam się na dwa kolorowe wzory. Będą to róże z serii zielnikowych: Duc de Wellington i Queen Elisabeth.

Bardzo mi się te hafty podobają... z tym, że mam pewien problem... Wzory, które posiadam, znalezione gdzieś w przestworzach internetu nie są zbyt czytelne, nie zawsze jestem pewna, którego koloru użyć... Poza tym wiem, że są jeszcze dwie z tej serii, Pullman Orient Express i Pierre de Ronsard... Bardzo marzy mi się wyhaftowanie wszystkich czterech... Gdyby ktoś mógł mi pomóc w znalezieniu wzorów (najlepiej dość czytelnych) byłabym ogromnie wdzięczna!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz