Obserwatorzy

czwartek, 15 maja 2014

HAED "Blue butterflies" #6

Witajcie :)

Dawno się niczym nie chwaliłam. Praca nad HAEDem trwa, ale zbliża się koniec roku w szkole, sesja na studiach, więc w końcu trzeba trochę odłożyć igłę... Skończyłam 7 i 8 kartkę wzoru (jedna z nich to taka "końcówka". Poniżej prezentuję 8/36 mojego dzieła:


A tutaj zbliżenie na motylka:





Szkoda, że mój aparat nie potrafi oddać delikatnych błękitów na brzegach skrzydełek, oraz cudnie błyszczącej metalicznej nici w środku...
Musicie zdać się na wyobraźnię :)


2 komentarze:

  1. Ojjj szkoda, że faktycznie nie widać tu tych połyskujących elementów... ale tak jak mówisz, od czego mamy wyobraźnię? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wrażenie, że na tym pierwszym zdjęciu widzę te połyskiwania... Ale może to wyobraźnia?;) Pięknie będzie!:)

    OdpowiedzUsuń