Obserwatorzy

piątek, 8 marca 2013

Niebieska serwetka

Serwetka szydełkowa, wykonana bardzo dawno... Tak dawno, że nie mam pojęcia, skąd miałam wzór,  prawdopodobnie z jakiejś starej gazetki... Wykonana z niebieskiego kordonka z dodatkiem srebrnej nitki. Też nie pamiętam nazwy... Szczerze mówiąc, po jej zrobieniu wrzuciłam do szuflady, bo nie byłam do końca zadowolona - dość mocno się marszczyła. Dopiero całkiem niedawno zabrałam się za porządkowanie starych robótek, i postanowiłam dać jej szansę... Po wykrochmaleniu i upięciu okazało się, że efekt przerósł moje najśmielsze oczekiwania :)

średnica - 50 cm
szydełko 1 mm


1 komentarz:

  1. znam ten wzór jest z którejś gazetki....
    Bardzo efektowna z białej lub kremowej nitki...
    wykonywałam parę razy na większe uroczystości...;)
    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń