Obserwatorzy

poniedziałek, 25 czerwca 2018

Wakacje!!

Zakończenie roku szkolnego było w piątek, ale dla mnie wakacje rozpoczęły się dzisiaj po południu, kiedy wróciłam z podsumowującego posiedzenia rady pedagogicznej. Dokładnie rzecz biorąc, ostatnia rada w roku szkolnym będzie na końcu sierpnia, ale praktycznie to od dziś mam już wakacje.

Piątek w sumie był miłym dniem, chociaż ostatnie dni były męczące - obowiązki w szkole i w parafii, bo również w piątek było u nas bierzmowanie. Tym razem nie musiałam się dużo napracować, zdecydowaną część przygotowań wziął na siebie ksiądz, ale trochę organizacyjnych spraw (odbiór kwiatów, zamówienie i dostarczenie chleba i owoców do darów, ogarnięcie ostatnich prób) należało do mnie. Poczułam się doceniona, dostałam od bierzmowanych piękne kwiaty, a także kilka róż od uczniów na zakończenie roku:


Wakacje to czas, w którym mogę więcej czasu poświęcić na przyjemności. Oprócz oczywiście haftu, czytam książki. Taki oto pakiecik sobie zamówiłam na wakacje (plus oczywiście wizyty w bibliotece):


I jeszcze jedna rzecz, której chciałam spróbować - obrazy wyklejane diamencikami. Zamówiłam sobie jeden taki zestaw na Aliexpress, właśnie dzisiaj dotarł:


Oczywiście, od razu musiałam spróbować:


I po dwóch godzinach:


To świetna zabawa, polecam :) 

Taka ciekawostka: schemat mozaiki można wykorzystać jako wzór do haftu. Kolory diamencików są numerowane, a numery odpowiadają kolorom muliny DMC.

9 komentarzy:

  1. Takie obrazki z diamencikami to dla mnie nowość. Zapowiada się że to i przyjemna i efektowna praca będzie takie wyklejanie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, ze będziesz miała pracowite i twórcze wakacje.Obyś naladowała akumulatory po uszy.
    A zwalanie obowiązków związanych z kościołem na nauczycieli,w ogóle mi się nie podoba.
    Jestem baaaardzo ciekawa tej pracy wykonanej diamencikami.
    Szkoda,ze te bukiety tak na raz dostałeś,bo w odstępie czasu cieszyły by dłużej.
    Samych przyjemności wakacyjnych życzę i pojawiaj się, tak jak obiecałaś ,częściej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nikt na mnie nie zwala obowiązków związanych z kościołem, jak to ujęłaś. Jestem katechetką, przygotowywanie moich uczniów do przyjęcia sakramentów oraz organizacja związanych z tym uroczystości to po prostu część mojej pracy. Co zresztą lubię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Que lindas flores. Feliz fim de semana.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny początek wakacji :)
    Udanego odpoczynku przy koralikach oraz książkach

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło czuć się docenionym. Masz za sobą pracowity okres, ale teraz możesz zasłużenie odpocząć. Zaciekawiłaś mnie tym obrazem z diamencikami. Wygląda bardzo fajnie. Czekam na dalsze odsłony :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To trzeba mieć cierpliwośc do tych diamencików, ale efekt końcowy na pewno będzie świetny i wart tego klejenia. A wśród książek wypatrzyłam Kristin Hannah, tej jeszcze nie miałam okazji czytać, a uwielbiam tą autorkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kwiaty. My mieliśmy komunię i pomimo że katechetka miała tylko lub aż próby z dziećmi wiem że całe denerwowanie się czy wszystko się uda też dawało jej w kość. Pozostałość rodzice organizowali-ona nam tylko powiedziała co ma być ale wiadomo że ciągle myślała czy wszystko my ogarniemy. Fajnie że u Was ksiądz się zaangażował bo u nas jest niestety odwrotnie-przyszedł na ostatnią próbę w czwartek i dzieci stresował krzycząc na nie że za cicho mówią lub za szybko a tak wogóle się nie interesował-cóż taki już jego urok niestety dobre zdania o nim mało kto powie. Mamy bierzmowanie w czerwcu i już się boję co wymyśli młodym:-(
    Obraz z diamencikami zapowiada się fantastycznie, jestem ciekawa jak będzie finałowyt efekt wyglądał.
    Życzę udanych wakacji i miłego leniuchowania wśród robótek i ksiązek. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń