Obserwatorzy

niedziela, 17 czerwca 2018

Niedziela z hafciarskim alfabetem - P

P jak...

Publikowanie postów - ostatnio niestety się zaniedbuję, na moim blogu pojawiają się tylko posty związane z zabawami, w których biorę udział. Niedługo wakacje, więc postaram się to zmienić :)

Pranie i prasowanie - obowiązkowe czynności przed ostatecznym  wykorzystaniem haftu - oprawą w ramkę, zrobieniem kartki, zakładki itp. Wykończenie haftu musi być dopracowane.

Plany - mam bardzo dużo hafciarskich planów, a niestety niewiele czasu na ich realizację. W dodatku dzisiaj nadal się nie mogę otrząsnąć z szoku, bo w moich wakacyjnych planach pojawiło się coś zupełnie nieoczekiwanego, ale wspaniałego - jak dojdzie do skutku, to się pochwalę :)

Prucie - bardzo nielubiana czynność, niestety czasami konieczna...

Przechowywanie - pisałam kiedyś, że mam zamiar pokazać, jak przechowuję mulinę. Długo szukałam "sposobu idealnego", a w tym czasie moje muliny zajmowały pudełka po lodach:


Długo szukałam odpowiedniego pudełka, ponieważ chciałam mieć muliny w oryginalnych pasemkach, a nie przewinięte na bobinki. Przewijam dopiero wtedy, kiedy mi się pasemko poplącze :) W końcu znalazłam na allegro takie coś:

Takie "trzypiętrowe" rozkładane pudełko, z przegródkami. Przegródki zmodyfikowałam, usunęłam tę środkową, przez co każde "piętro" ma pięć podłużnych przegródek. Poukładałam w nich mulinę DMC i jej chińskie zamienniki wg numerów z tabeli kolorów:



Znalazłam więc moje ulubione pudełka i pojemniki ma mulinę :)

5 komentarzy:

  1. No o planach zapomniałam ;) Te się nigdy nie kończą jeśli chodzi o robótki :) Tobie życzę powodzenia i już jestem ciekawa jaki masz ten wakacyjny plan :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio z planami hafciarskimi trochę przystopowałam, ale pewnie niedługo tak będzie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne jest to Twoje pudełko na muliny, widać gdzie jaki kolor jest i jaki porządek, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pudełka na muliny bardzo zazdroszczę. Ja swojego sposobu przechowywania jeszcze nie odnalazłam .
    Strasznie ciekawa jestem Twoich planów wakacyjnych,więc pisz o nich jak tylko będziesz mogła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale te pudełka są świetne, super je przerobiłaś pod mulinki. Ja mam takie tylko kwadratowe, więc do tego celu juz trochę nie bardzo....

    OdpowiedzUsuń