Obserwatorzy

niedziela, 24 czerwca 2018

Niedziela z hafciarskim alfabetem - R





R jak...

robótki ręczne, albo szerzej, rękodzieło - haft krzyżykowy wpisuje się w tę kategorię. Ręcznie wykonanie prezentu dodaje mu wartości :) Szkoda tylko, że rękodzieło nie jest tak doceniane, jak być powinno... Spotykamy się przecież z opiniami, że oczekujemy bardzo wysokiej zapłaty za swoją pracę, np. za zamówiony haft. Zamówienia robię tylko dla zaufanych osób i zawsze od razu mówię, ile będzie kosztować. Jeśli zamawiający uzna, że cena jest za wysoka, może zrezygnować i pozostajemy w zgodzie, bez wzajemnych uraz czy żalu.

ramka - bardzo ważny element wykończenia haftu przeznaczonego na obraz/obrazek. Staram się wybierać mało "wymyślne" ramki, ponieważ nie mam jakiś szczególnych uzdolnień w ich doborze. Zwykle oprawiam swoje hafty w bardzo neutralne ramki w delikatnych, naturalnych kolorach, lub w czarne/białe.

Pisałam ostatnio, że mam pewne plany na wakacje... już są pewne, więc będę się chwalić: lecę na 3 tygodnie do Barcelony!!! Zaprosił mnie kuzyn, który tam od dawna mieszka ze swoją dziewczyną (Hiszpanką), z którą zaprzyjaźniłam się podczas ich pobytu w Polsce. Nadal nie mogę uwierzyć, że spełniają się moje marzenia!

Tylko jeden problem... nie będę mogła dokończyć zabawy z alfabetem... policzyłam sobie i okazało się, że publikacja ostatniego posta z literką "Z" przypadnie już podczas mojego pobytu w Hiszpanii, a nie wiem, jaką będę miała możliwość skorzystania z komputera... Najwyżej na telefonie, ale podlinkowanie posta chyba przekracza moje możliwości...

2 komentarze:

  1. Podlinkowanie z telefonu też jest możliwe - sprawdziłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje mi się, że osobie nie mającej styczności z haftem trudno sobie wyobrazić ile pracy i czasu tak naprawdę trzeba poświęcić, żeby obraz wykonać. Do tego przecież dochodzą jeszcze koszty kanwy/lnu/nici...

    OdpowiedzUsuń