Obserwatorzy

czwartek, 5 kwietnia 2018

Poduszka nr 2

Zrobiłam drugą poduszkę, tym razem w "stylu mieszanym" - na szydełku i na drutach.

Przód poszewki zrobiłam na szydełku, ściegiem falistym:


Tył poduszki robiłam na drutach, ściegiem francuskim, wykorzystując resztki włóczek. Zszyłam obie części i przyszyłam guziki;


Poduszka zdobi mój kącik czytelniczy:



Dane:
przód - szydełko 3,5mm
włóczka jeans
tył - druty 3,5mm
włóczka z babcinych zapasów :)
wymiary 40x40 cm

I jeszcze obie poduszki razem:

7 komentarzy:

  1. Oj zazdroszczę talentu dziergania na drutach i na szydełku :) Cudna poducha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory do fotela idealne.Ścieg poduszki bardzo ciekawy;nawet nie wiedziałam, że na szydełku też można takie rzeczy robić.Zdolniacha z Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzór jest prześliczny, cudowne wykonanie. Poduszka prezentuje się świetnie, a do tego tak wpasowana. Bardzo piękna podusia. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Unos cojines bellísimos !!!!! los colores combinan muy bien .
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  5. Takiego połączenia jeszcze nie spotkałam. Warto było, bo efekt świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietna poducha. Fajny pomysl na odmienne strony. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń