Obserwatorzy

czwartek, 26 kwietnia 2018

Dziewczyna z książką #1

Uwielbiam czytać książki i uwielbiam haftować. Dlatego mój kolejny haft będzie przedstawiał dziewczynę z książką. Wzór czekał na swoją kolej już dość długo, w końcu nadszedł czas jego realizacji.

Dokonałam pewnej modyfikacji. Otóż wzór zaprojektowany jest tak, że jednym kolorem wyszywa się na dwa sposoby - jedną lub dwiema nitkami. Ponieważ ja wyszywam na aidzie 18ct, a na takim materiale od pewnego czasu używam jednej nitki muliny, to postanowiłam, że będę robić pełne krzyżyki (tam, gdzie schemat przewiduje krzyżyki 2 nitkami) i półkrzyżyki (tam, gdzie schemat wskazuje krzyżyki 1 nitką). Jak na razie jestem zadowolona z decyzji :)

Początki:


W hafcie występują śliczne pastelowe kolory:


Ciąg dalszy, już z większą ilością kolorów:


I trochę wiosny - zakwitły bzy:



Bardzo przyjemny ten haft, tym bardziej, że nie muszę się spieszyć :)

10 komentarzy:

  1. Zapowiada się fajny obrazek:) ciekawa jestem jak zaprezentuje się całość:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haft wychodzi bardzo delikatnie dzięki Twoim zmianom i bardzo mi się to podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przyjazne kolorki. Już mnie zauroczyły :)
    Powodzenia w dalszej pracy

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, już się przepięknie zapowiada! A pierwsze zdanie jakbyś mi z ust wyjęła... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow super to już wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny wzór wybrałaś. Zmiany jakie wprowadziłaś dodają mu lekkości.

    OdpowiedzUsuń