Obserwatorzy

poniedziałek, 30 marca 2020

Marzec - podsumowanie czytelnicze





Przeczytane w marcu:


 Francine Rivers - "Arcydzieło"
W- 
D -
K- 

Lucinda Riley - "Drzewo Anioła"
W -
D - Drzewo Anioła
K -  


Winston Graham - "Puchar miłości"
W - Winston
D- 
K - Kobieta w Kapturze :) 

Magdalena Majcher - "W cieniu tamtych dni"
W - 
D - 
K - Kobieta, Krzesło



Pai Kit Fai - "Córka konkubiny"
W -
D - 
K - Kobieta



B.A. Paris - "Za zamkniętymi drzwiami"
W - 
D - 
K - Klamka

Nie mam zbyt dużego wyboru, ponieważ ze względu na epidemię biblioteka jest zamknięta, a nie zdążyłam zrobić zapasów....
Czytam więc to, co mam w domu i co może mi pożyczyć przyjaciółka. Ciekawe, na jak długo mi wystarczy...

4 komentarze:

  1. Świetnie Ci poszło w tym miesiącu:) U mnie tylko, albo aż trzy:0

    OdpowiedzUsuń
  2. I tak niezły wynik:)))gorzej będzie w kwietniu,bo u nas też biblioteki zamknięte:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozostaje Biedronka. Czasami można wyłapać niezły tytul za niską cenę.

    OdpowiedzUsuń
  4. I tak sporo książek przeczytałas i fajnie dopasowałaś do literek :)

    OdpowiedzUsuń