Obserwatorzy

czwartek, 13 grudnia 2018

"Podaj dalej" od Kasi

We wrześniu zapisałam się na pierwszą w moim blogowym życiu zabawę "podaj dalej" u Kasi z bloga "Krzyżykowe szaleństwo". Kasia bardzo szybko uwinęła się z wysyłką i kilka dni temu czekał na mnie wspaniały świąteczny prezent:


A teraz z bliska...
Wiecie co, kartki robione przez Kasię zawsze mi się podobały, ale zobaczyć je na żywo i wziąć do ręki... toż to perfekcja! Są cudowne i dopracowane w każdym najmniejszym szczególe:




Dostałam też śliczne brokatowe zawieszki, które podziwiałam na blogu, zawisną na mojej choince:


Kasia zadbała także o to, abym się nie nudziła, podarowała mi kawałek kanwy w kawowym kolorze (takiego jeszcze nie miałam) w mojej ulubionej "rozdzielczości" 18ct, zestaw do haftu z misiem (może go zrobię w prezencie dla mojego chrześniaka), kilka mulin (super, bo skończył mi się kolor 455) oraz komplet kartek z kopertami (chyba żeby mnie zachęcić do spróbowania, bo kartek nie robię):


Kasiu, bardzo dziękuję za fantastyczny prezent!!

Zgodnie z zasadami zabawy, ogłaszam "Podaj dalej" u mnie. Dwie pierwsze osoby, które w komentarzu poniżej wyrażą taką chęć, w ciągu roku otrzymają prezenty ode mnie :)
Zapraszam!

6 komentarzy:

  1. Śliczne prezenty ! A kartki to mistrzostwo świata :)) Z chęcią wezmę udział w zabawie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :) Poproszę o adres do wysyłki na maila gosia503@o2.pl

      Usuń
  2. Świetne prezenty :)
    Ja chętnie ustawię się w kolejkę, jeśli można :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że można :) Poproszę o adres do wysyłki na maila gosia503@o2.pl

      Usuń
  3. Grudzień to czas prezentów i Kasia świetnie się dopasowala.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń