Obserwatorzy

sobota, 29 grudnia 2018

"Matka Boża" - #1

Jeszcze w starym roku pokażę Wam mój ostatni projekt, który powstaje na zamówienie kuzynki. Poprosiła mnie już dawno o obrazek z Matką Bożą, w odcieniach szarości, który chce zawiesić w swoim nowym domu (no, już nie tak nowym, wprowadzili się jakieś 3 lata temu). W końcu podjęłam się zadania i wyszukałam sobie wzór, który jej się spodoba (mam nadzieję).

Takie początki:





Ten haft wyszywam na plastikowej ramce, którą kupiłam na Aliexpress. Bardzo długo do mnie leciała, w końcu już straciłam nadzieję, ale jednak przesyłka dotarła. Ogólnie jestem bardzo zadowolona, materiał jest dobrze naciągnięty, z jednym wyjątkiem, który też widać po lewej stronie...
Otóż mam taki problem, że co jakiś czas materiał mi się trochę poluźnia, ale wynika to z tego, że mam za mało materiału pod tym klipsem, i kanwa się wyślizguje. U góry i u dołu, gdzie materiału jest spory zapas, naciągnięcie tkaniny się nie zmienia. Da się z tym żyć :)

Ramkę kupiłam z myślą o dużych haftach, żebym nie musiała często przekładać tamborka. Ramka ma wymiary 29x29 cm. Do tego haftu jest troszkę za duża i stąd te niedogodności. Ale chciałam poćwiczyć :)

Wszystkim stałym bywalcom i gościom mojego bloga życzę szczęśliwego i rękodzielniczo udanego Nowego Roku!!

 

5 komentarzy:

  1. Piekny haft powstaje-) ramki kocham, mam dwa rodzaje i kupowane w polsce w hobbystudio. Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie obrazy najładniesze są monochromatyczne.
    Wszelkiej pomyslności z Nowym Rokiem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie się zapowiada :) Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny wzór wybrałaś, też długo czekałam na moją ramkę z Ali ale używam jej już od dłuższego czasu i też jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń