Obserwatorzy

środa, 14 marca 2018

Ptaki i bzy #6 - finał

Pamiętacie jeszcze mój haft z ptaszkami i gałązką bzu? Dawno go nie pokazywałam, a skończyłam jeszcze przed Bożym Narodzeniem... Musiał jednak długo czekać na oprawę, bo nie mogłam się zdecydować...

Takie oto dwa ujęcia:



W końcu kupiłam ramkę, w dość neutralnym kolorze, troszkę zlewa się z kolorem ściany, ale tylko na zdjęciu. W rzeczywistości wygląda lepiej :) Poza tym miałam drobny problem z oprawą... Na skutek nierównomiernego naciągnięcia materiału na tamborku haft wyszedł ni trochę "po skosie" i nawet prasowanie na mokro nie pomogło... Dlatego nie mogłam dopasować haftu w ramce... z bliska widać niedoskonałości, ale z daleka wygląda dobrze.


Mimo tych niedoskonałości jestem zadowolona :) W końcu dawno nie zrobiłam nic dla siebie, większość moich prac to były prezenty :)

Dane:
wymiary: 23 x 32 cm
mulina DMC i pnd
aida 18 ct

14 komentarzy:

  1. Gosiu sliczny obrazek. Swietna kolorystyka, bzy i ptaszki ach wiosna u Ciebie zagoscila. Ramka mi sie podoba i moze na zdjeciu rzeczywiscie sie nieco zlewa ze sciana ale zdjecia tak maja. Najwazniejsze ze w realu jest inaczej. Ja wiekszosc wyszywam dla siebie. Kilka prac czeka na oprawe ale musza jeszcze polezec bo nie mam miejsca w wynajmowanym domku na swoim bedzie duzo wiecej wiec beda powstawac kolejne do kolekcji. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Espectacular !!!!!!!!! es un cuadro bellísimo Gosia ,me adoro los pájaros y las lilas ,te felicito por tu trabajo .
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny haft. Jesli chcesz by bylo idealnie kup passeporte na wymiar mniejsze niz wymiar haftu. Nierownosci znikna. Ostatnio za niecale 25 zlotych w sklepie internetowym carlson piechocki kupilam ramke na wymiar z passe. Osobiscie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te ptaszki w bzie!!!
    Gosiu, a może doszyj u góry i u dołu po 2-3 rzędy (pewnie nitek zostało) i wtedy hafcik lepiej wpasuje się w ramkę.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny jest ten wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt końcowy powala na kolana! A użycie passe doda tylko haftowi uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ohhhh que maravilla!!!!!!!!!!! Precioso Gosia!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ się wiosennie zrobiło. W pierwszej chwili myślałam ,że to fotografia .
    Dziewczyny mają rację -tyle pracy i piękny wzór, że żal by wystawiło białe tło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tam nie widzę niedoskonałości.
    A taki problem z nierównościami to bym załatwiła passe, można zamówić takie cieniutkie ;) żeby dużo obrazka nie zabrać, a i żeby nie kupować nowej ramki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obraz jak z bajki! Jest prześliczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo bardzo podobają mi się ptasie hafty. Twój jest przepiękny :0

    OdpowiedzUsuń
  12. O haft skończony 1 Jest piękny. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Haftujesz po mistrzowsku. Ta praca mnie zachwyciła, jest perfekcyjna pod każdym względem. :)))

    OdpowiedzUsuń