Obserwatorzy

niedziela, 11 marca 2018

Niedziela z hafciarskim alfabetem - C


Przeczytałam już kilka wpisów koleżanek, u których pojawiły się skojarzenia takie jak "czas", "cierpliwość" i "czasopisma". Nie będę się więc powtarzać (zresztą, nie wpadłam na nie od razu, więc nie będę kraść pomysłów).

Moje skojarzenia to:

Cross stitch - angielska nazwa haftu krzyżykowego. Stąd wiele zagranicznych czasopism nosi tytuły pochodzące od tego określenia. Czasami koleżanki na swoich blogach robią przeglądy różnych numerów - wzory są śliczne :) Niestety, jak dla mnie na razie te gazetki są nieosiągalne - ze względu na trudną dostępność i koszty.

Candy - z angielskiego "cukierki", "słodycze" - nazwa blogowych rozdawajek, świetna zabawa, która sprzyja "reklamie" bloga, ale moim zdaniem bardziej pomaga w nawiązywaniu nowych wirtualnych znajomości, oglądania prac coraz to nowych osób, znajdowaniu inspiracji dla swoich projektów. Dzięki tym zabawom trafiłam na różne blogi, których teraz jestem wierną czytelniczką. I jeszcze się nieskromnie pochwalę, że udało mi się dwukrotnie wygrać w takiej zabawie :)

choinka - haft, który wyszywałam pod koniec ubiegłego roku, w Salu u Kasi:


Czyszczenie magazynu - takie moje prywatne wyzwanie, które podjęłam ponad rok temu. Polega na uporządkowaniu zapasów nici, włóczek, materiałów i wykorzystywaniu zalegających resztek. Tą etykietą oznaczam wszystkie prace, które zrobiłam tylko z materiałów, które posiadałam w domu, bez kupowania żadnej muliny, tkaniny itp. Wiem, że Igiełka zorganizowała podobną zabawę, ale ja trwam przy swoim wyzwaniu :)

Dziś nie będzie hiszpańskiego, bo nic mi nie przyszło do głowy :)

5 komentarzy:

  1. Powtórzę za Dorotą- czyszczenie magazynu to świetne skojarzenie. Tylko, że czasami nie chce się grzebać i wymyślać, łatwiej kupić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne skojarzenia i inne niż u pozostałych dziewczyn, czyli sporo tego na każdą literkę.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyszczenie magazynu - podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń