Obserwatorzy

poniedziałek, 14 grudnia 2020

HAED#18 - zimowa półka

Po około 1,5 roku pracy skończyłam pierwszą część haftu "A stitch in time" - fragment zimowy.

Ta część zajęła 24 kartki wzoru:

Przy okazji wykończyłam 9 mazaków...

Ale było warto...

Tak wygląda 24 część:

Potem zdjęłam z ramki, wyprałam, wyprasowałam... A tak się prezentuje całość:

I kilka zbliżeń:



A teraz zmiana kolorystyki na piękne brązy, czerwienie itp. czyli półka "jesienna" ;)

To prawie tak, jakby zaczynać zupełnie nowy haft...


3 komentarze:

  1. Zawsze z niecierpliwością czekam na kolejną odsłonę.
    Rzeczywiście, ten kawałek już mógłby być odrębnym obrazkiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ohhhh un gran trabajo!!!! Besitos desde Canarias.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie to wygląda ! gratuluje z okazji zakończenia zimowej części :) powodzenia w kolejnej
    Pozdeawiam

    OdpowiedzUsuń