Obserwatorzy

poniedziałek, 23 grudnia 2019

Kartka... ślubna :)

Na Waszych blogach królują kartki świąteczne. Ja raczej kartek nie robię, bo nie umiem. Jednak pojawiła się pewna wyjątkowa okazja i powstała kartka nietypowa w tym czasie, bo ślubna :)

Niedawno mój kuzyn ożenił się ze swoją partnerką w Hiszpanii (byłam u nich na wakacjach) i podczas pobytu w Polsce zorganizowali małe przyjęcie dla rodziny. Postanowiłam wręczyć im własnoręcznie wykonaną kartkę :)
Znalazłam prosty wzór na Pintereście, wyszyłam go cieniowaną muliną, przykleiłam do bazy, wpisałam życzenia po hiszpańsku i już :)

Efekt końcowy:



3 komentarze:

  1. Es un gran detalle por tu parte y el haberlo hecho tú tiene un cariño especial seguro que a los novios les han gustado mucho.
    Felices fiestas Navideñas para ti y los tuyos.
    Besos

    OdpowiedzUsuń