Obserwatorzy

piątek, 10 maja 2019

Prezenty otrzymane i podarowane

Najpierw o otrzymanych.

Od Ani z Kreatywnej Jacewiczówki dostałam upominek z okazji przeczytania największej ilości stron w 2018 roku. Oto, co mi przysłała:


Coś do czytania (już przeczytane) i coś do pisania - już mam pomysł na wykorzystanie notatnika - kalendarza :) Ania zasugerowała, żebym zapisywała w nim myśli, cytaty z przeczytanych książek, prawdopodobnie do takiego celu mi posłuży.

BARDZO DZIĘKUJĘ!!!

A teraz podarowane w ramach "Podaj dalej" w którym brałam udział. Do zabawy zgłosiły się:
1. Beata z bloga My kobiety
2. Magda z bloga Pasje Magos

Przygotowałam dla nich ręcznie robione zakładki i włóczkowe zajączki/króliczki:



Dodałam coś do czytania i trochę tzw. "przydasi". Tak wyglądają gotowe paczuszki:

Dla Beaty:


Dla Magdy:


Mam nadzieję, że prezenty się podobały :) Dziękuję za udział w zabawie!

8 komentarzy:

  1. Gratuluję zwycięstwa w wyzwaniu czytelniczym. Jestem pod wrażeniem listy lektur (przejrzałam i tegoroczną i zeszłoroczną). Też należę do osób czytających, ale do takiego wyniku mi daleko. Życzę dalszych wspaniałych odkryć czytelniczych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne zakładki sprezentowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje kochana! Przeczytać tyle książek to nie lada sprawa :)
    Pomysł z cytatami jest bardzo fajny. Można się przy okazji zainspirować.

    Piękne zakładki zrobiłaś dla dziewczyn :) Bardzo wiosenne

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję przeczytania tylu książek, w dobie "nieczytania" to na serio wyczyn, fajnie że też lubisz czytać. Fajne paczuszki przygotowałaś i nie mogę oderwać wzroku od Twoich przepięknych zakładek :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że skromna nagroda dotarła! Aż sama jestem ciekawa tego Twego zbioru cytatów! Sama taki prowadzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! Czytanie jest piękne!
    Prezenty dla dziewczyn wspaniałe. króliczki są słodziutkie, a zakładki przepiękne!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej. Króliczki są przesłodkie :) Zakładki również bardzo mi się podobają. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń