Obserwatorzy

środa, 27 marca 2019

"Matka Boża" #3 - koniec

Prezent wręczony :) Kuzynka bardzo się ucieszyła, bo właśnie o taki obrazek jej chodziło.
Mowa oczywiście o hafcie z Matką Bożą. Kiedy tylko przyszły nici z Aliexpress, dokończyłam go dość szybko. Poczekał trochę na oprawę, ale już jest w domu właścicielki :)


Wymiary: 20x27 cm
aida 18 ct kolor kość słoniowa
nici DMC + zamienniki

Bardzo przyjemnie się ten haft wyszywało. Jest to jeden z niewielu dobrze zrobionych wzorów o tematyce religijnej. Niestety, większość z tych, które oglądałam, są po prostu kiczowate. Dobrze, że udało mi się znaleźć taki, który spodobał się i zamawiającej,  i oczywiście wykonującej.

13 komentarzy:

  1. Przepiękny obraz wykonałaś. Marzę, że uda mi się go kiedyś wyhaftować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny haft :) O podobny męczy mnie córka , ale nie mam wzoru , a Ty gdzie go kupiłaś ?
    Kuzynka zadowolona i będzie mieć pamiątkę od Ciebie na całe życie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny, kuzynka będzie miała prezent na całe życie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście wyjątkowy wzór i haft - piękny. Zgadzam się z tobą w kwestii kiczowatości.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Que bonito te ha quedado Gosia!!!! Besitos canarios.

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkowicie się z Tobą zgadzam w kwestii wzorów religijnych. Czasami aż oczy bolą .
    Twój wybór jest świetny. Idealna kolorystyka dla zadumanej twarzy, cieniowania.
    Wyjątkowy obrazek .

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny, taki prosty, a robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Es bellísimo ,te felicito !!!!!!!!
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny haft. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest piękny :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Urzekająca Matka Boża ! Pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyjemność haftowania odgrywa dużą rolę, dlatego nie ma to jak dobrze dopracowany schemat!

    OdpowiedzUsuń