Obserwatorzy

sobota, 3 listopada 2018

Biedroneczka

Dawno, dawno temu... wyhaftowałam biedronkę, która powędrowała do szuflady, żeby czekać na "swój czas". Teraz mam okazję, żeby ją dobrze wykorzystać.
Jak pewnie wiecie, w wakacje byłam w Barcelonie, dokąd zaprosił mnie kuzyn i jego partnerka. Po powrocie postanowiłam przygotować jakiś prezent dla Isy, u której gościłam. Isa kocha zwierzęta, ma dwa koty przygarnięte ze schroniska. Najpierw pomyślałam, że wyhaftuję jej jakiś obrazek z kotkami, ale potem przypomniałam sobie, że Isa lubi wszelkie ozdoby, dekoracje itp. z motywem biedronek. Kiedy jest w Polsce, specjalnie chodzi do takiego jednego sklepu :) :)

Dlatego wyciągnęłam z szuflady hafcik, oprawiłam i teraz poczeka, aż Isa i mój kuzyn przyjadą na Boże Narodzenie do Polski.

Taki prezent dostaną:





wymiary: 13x18 cm
mulina: DMC + chińskie zamienniki, ariadna
materiał: fragment starego obrusa :)

6 komentarzy: