Obserwatorzy

niedziela, 29 lipca 2018

Niedziela z hafciarskim alfabetem - Y

Y jak.....


yyyyyy..... - no nie wiem, Yeti nigdy nie wyszywałam :)

Pomogę sobie trochę językiem angielskim, bo po hiszpańsku też nic mi do głowy nie przychodzi.

Yarn - czyli przędza, włóczka - bardziej kojarzy się z dzierganiem na drutach lub szydełku, ale przecież to właśnie z włókien, najczęściej bawełnianych, powstają nici używane do haftu

Yellow - czyli żółty - taki wiosenny kolor, którego niestety niewiele w moich haftach.. chyba za mało wyszywam żółtych kwiatków, chociaż jakiś słonecznik czy żonkil się trafił:



5 komentarzy:

  1. Gosiu y to dość trudna literka mi yeti i yamaha się tylko skojarzyło choć widziałam ze dziewczyny i inne słówka znalazły. Ile to można się dowiedzieć dzięki tej zabawie. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Y to dość trudna literka, ale świetnie sobie poradziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne żółte kwiatuszki. Ja bym chyba na nic nie wpadła na literkę y :P

    OdpowiedzUsuń