Obserwatorzy

poniedziałek, 19 grudnia 2016

Skrzaciki

W ramach czyszczenia magazynu jakiś czas temu zrobiłam dwa hafciki. Wykorzystałam materiał ze starego obrusa, a wszystkie nici pochodziły z moich domowych zapasów. Trochę się nakombinowałam przy dobieraniu zamienników, podobnych odcieni itp.

A oto moje skrzaty:



Konwalię celowo wyszywałam na takim fragmencie obrusa, żeby zawierał kwiatki - mają robić za tło :) Efekt całkiem mi się podoba :)

Obrazki na razie nie oprawione, ale mam na nie pewien plan. Tym bardziej, że skrzatów będzie więcej :)

10 komentarzy:

  1. Nie znam tych wzorków, biedroneczka cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są cudne :) Świetnie dobrałaś kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne skrzaciki! Niech przynoszą Ci szczęście!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne skrzaty, fajnie wykorzystałaś obrus:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealnie wyszły Ci te skrzaty, ten na kwiatach z obrusa pięknie się wkomponował :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne, kolory dobrałaś idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne hafciki :) Biedronka wymiata

    OdpowiedzUsuń