Obserwatorzy

poniedziałek, 15 lutego 2016

HAED Blue Butterflies - koniec!

Skończyłam HAEDa!!

Dwa lata pracy... mogło być szybciej, ale w międzyczasie haftowałam trochę innych rzeczy, żeby odpocząć od tych samych kolorów. Było warto. To największy haft, jaki kiedykolwiek wyszedł spod moich rąk... Jestem z siebie dumna :)




Wymiary: 56x77cm
aida 18
nici - pnd (chiński zamiennik DMC)
nici metalizowane DMC kolor E5200

Teraz tylko pranie, prasowanie i oprawa :)

TERMINADO!!! Mi trabajo de dos ańos :) Estoy muy orgullosa de este bordado, me gusta mucho :) 

Alicia, Este tarro es un juego con otras muchachas que tienen blog.  Lo llenamos con los restos de hilos, que nos quedan mientras bordamos. Y lo presentamos en blog una vez al mes. Es solo para divertirse :)

12 komentarzy:

  1. Maravilloso !!el bordado, te Felicito !!!.que pases un una buena semana.
    Un abrazo

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję skończenia HAEDa! Obraz jest piękny :) Warto było tyle wyszywać

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny haft, moje gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wowwww! P R Z E P I Ę K N Y ,brak słów!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje ukończenia! Jest śliczny!
    Gosia pytalas kiedyś o rozpiske mulin do flower garden. Też miałam nieczytelna a wyszywałam ten obrazek sama dobierając muliny jak popadło.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję ukończenia tak pięknego obrazu!Powinnaś być dumna a nawet bardzo dumna:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny haft :) będę się nim wciąż zachwycać, oczywiście gratuluję ci jego ukończenia i bardzo dziękuję ci za wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakończony HAED! Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny, taki hipnotyzujący :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń